Dec 7, 2009

41209

salam smua..
;)

i'm back to write new story 4 u all..
hehehe..
;)

btw now saya suda berada di kolej tuk menempuh alam pelajaran yg baru..
hahahaha..
so 4 dis sem saya amek 2subjek jek..jadual pun x pack sgt la..
&& saya sama clas ngan mereka2..
who??
erm..
da ten2 dak tecik,,ibu,,umi N yg len2..
;)

ok la..act mo cite aktiviti kami pda ari jumaat lepas..
..41209..
hehehe..

dis time only kami b3..
saya,,dak tecik,,cha
hanya kami je ada kt klj time nie..
yg len xsmpai2 ag..
huhu..

so di sebab an kami mls dok legenda kami pun foya2 la..
hala tuju kami ketika 2 adalah tuk menghancur an jiwa&&perasaan..
hahahaha...

kami menuju ke jalan yg benar au..
wawawawawawa..

di pendak an cite..mlm tuh kami ada 3 sesi foya2..
1st:funfair
2nd:mcd
3rd:tesco semenyih

sesi 1st:funfair


AliBaba
menatang nie saya da mengidam lama da..

so bnda 1st saya serbu ialah menatang nie ar..
(saya paksa dak tecik&&cha tmn sya nek..)
hahahaha...

btw sgt menyeram an au..sampai muntah2 kami smua..
menjerit sampai abez sora kami..
uwauwauwa..
;D


then kami nek nie..
LightWheel kot nama dy..
btw b4 nie kami nek keta langgar au..
hehehe..

yg nie saya&&dak tecik jek nek..
cha sgt takot ketinggian..
after nek AliBaba tuh teroz dy fobia tinggi..
hahahaha..
;)



sempat posing ag au..
:D

setelah menanti dak tecik ngan penuh sabo akhirnya.......dak tecik disambut oleh cik abg buaian..
hahahahaha..
;)



kami setelah foya2!
masa mencari makanan.......


sesi 2nd:mcd

setelah penant men pusing2 masa tuk memenuh an perot!


saya&&cha...


cha!

sgt kuat mkn 2 3 hari nie..
makan..makan..&& makan..

makan adalah 1 nikmat!!
;)

sesi 3rd:tesco semenyih

setelah memenuh an perot..kami msh terasa mo foya2..
blm smpai niat tuk pulang ke Legenda..
wawawawa..

so..d'sebab an xde arah tujuan yg benar,,dak tecik ngan sedapnya menekan minyak 2 telah menuju ke tesco semenyih..
act time tuh da kul 10++..means msti la tesco da ttp an..
but kami g jgk..usya2 tmpt kot2 ada tmpt leh lepak2..

akhirnya..tesco jgk menjadi pilihan..coz time 2 lom ttp ag..
round2 lam tesco 2..smbl snap2 then blik teroz la..
;)

kesempatan tuk berposing..
;)


kami tetap kami..


sempat berposing ats lif tuh..
(lif 2 da ala2 kami tg punya.. ;) )
hahaha...

finally..
kami pun menuju pulang ke tempat asal..
hehehe..
Legenda.......Here We come!!