May 6, 2010

dua jejaka! :)

salam blogger..
:)

erm..
skang da kul 3am tapi mata saya?
masih segar..
esemen?
dilupakan..xde mood!
sok2 nk dkt submit date baru terhegeh2 nk buat..
hahahaha..
:)

act..
2,3 menjak nie saya sangat rindu pada 2 jejaka yang saya sayangi!
:)

jejaka pertama:

En.Zulkeffli b. Abdul Rahman

abah kesayangan saya.
:)


skang nie beliau dilautan..act xtau exactly area mna beliau skang.
mama ckp kt korea otw g rusia then ke amerika.
hjg bln nie baru balik.
klu xjd g amerika tgh bln msk malaysia.

erm.
hope beliau selamat je disana..
kami disini sgt merindui beliau..
**,


sayang.sayang.sayang.dan sayang.
rindu.rindu.rindu.dan rindu.

p/s; abah.
balik cepat2 sbb mama rindu abah.hehe.
then anak2 abah da lunyaikan keta abah.
sian keta 2.
terseksa bila cek ngan adeq bawak.hehe..
cpt2 services au sbb keta 2 da meragam.dy mogok suda. :)
(klu la abah leh baca.an best.. :) )


jejaka kedua:

Abdul Rahman b. Mohammed Radzi

pengarang jantung hati saya.

da lama jgk xjpa dy.
tp ag lama xjpa abah kesayangan saya.
skang dy da keja sbb clas dy xpack.
disbbkan nie sem akhir dy so xnak la kaco dy bnyk2 sgt.
tp ari2 saya kaco jgk..
hehehe..

sunyi klu kamo xde!
:)

ibarat pengganti abah kesayangan saya.
sbb sama2 suka mrh sya.
tp sama2 syg an saya..
hehehehe..
:)

bak kata umi;dalam hati ada taman. :)

hope dy juga selamat disana.
:)

sayang.sayang.sayang.dan sayang.
rindu.rindu.rindu.dan rindu.