Apr 1, 2011

" Show Me Your BFF Contest"

salam semua. :)
saya ditag oleh Mama Yang Hot!



click banner untuk ke Page Si comey ini
Tarikh tutup: 15 April 2011
(PENYERTAAN ADALAH TERHAD)



Dear Nurulbadiah Lai,

Nie lah gambar saya bersama BFF saya. kenapa saya pilih BELIAU dan bukan orang la? sebab saya rasa BELIAU lah BFF saya yang paling SUPERB sekarang. BELIAU sentiasa berada disisi saya even BELIAU sebenarnya jauh dari saya. EH... takde lah jauh sangat kan tapi jauh jugak.kalau jalan kaki mau pengsan kan. hahaha. BELIAU banyak bantu saya. buat saya happy. kami penah tido satu bantal. tinggal dalam satu bilik. buat keja gila sama sama. segalanya bersama dahulu. :) kami ada gelaran yang sama jugak. DAK TECIK adalah panggilan untuk kamu. sebab kami sangat comey dan kecik. kan sayang. :) yes! saya admit setiap hubungan mesti ada turun naik nya. kekadang gaduh. terasa hati bagai. tapi setiap yang terjadi antara kami buat kami lebih dewasa. buat kami lebih mengenali setiap sikap antara kami. saya sayang BELIAU. BELIAU pun tahu itu. :)

saya nak tag 4 orang ini :