Jun 6, 2011

Im back after long time dissepear!


salam semua..

ada sesiapa rindukan saya??
ada?? ada?? takde??? :(

gila lama saya tak mengupdate blog terchenta nie..blogwalking?? lagi la tak. kesian followers saya. kejam sungguh saya tak melawat blog mereka. haha. :)

actually, saya malas nak bukak laptop dan mengpost segala cerita yang menarik. malas betui. tapi hari nie tetiba rajin. ok! 5minit je rajin. sebab saya dah rasa malas. 

straight to the point.. now im currently study at Multimedia University, Melaka in Bachelor IT (Honours) Data Communication and Networking. 


orientasi?? Awosome!! 

first class??  pening kepala. hope i can go through all the lectrure and tutorial session smoothly. Doakan saya Yea! :)

need to go. have same revision for the subjek pagi tadi. 

jumpa lagi! daaaaaa. :)