Jan 9, 2012

....

macam biasa belum tido. buka facebook kejap. macam biasa, saya masih lagi mengharapkan dia online waktu
sekarang sebab bagi dia sekarang masih siang wahal kita dah nak pagi. macam biasa dia online. seperti hari hari lepas, saya tetap tegur dia kat im facebook. hari hari lepas tiada jawapan. senyap je. malam nie dia reply.
dia cakap dia sakit. saya percaya dia sakit sebab saya tau keadaan dia macam mana, apa yang buat saya tak percaya bila dia cakap dia tak pandang hp dia dan tak boleh reply bbm saya. sedangkan dia selalu up status. dia balas komen komen status. hakikatnya, balas komen orang lain lebih dari kami menegur dia difacebook. kami agak kecik hati. = = "  
dan akhirnya tergerak hati saya nak memberi msg sepanjang ini untuk dia. apa dia nak anggap terpulang la. at least saya dah sampaikan benda yang sepatutnya. 





kamu, saya tau kamu tak nak tahu pasal dia, tapi saya tak terdaya nak sembunyikan benda nie dari kamu. mahupun sembunyi hakikat dari dia yang kamu sangat risaukan dia. saya beritahu kamu melalu blog ini. jadi kamu jangan marah bila saya tak bagitau kamu direct tau. :D

saya sayang kamu berdua. <3