Apr 28, 2010

besday gurls! ;)

salam blogger..
;)

niat dihati sangat mau update blog so mmg ngah update la nie an..
but..
saya ada esemen yg perlu di settle an..
so saya ringkas an citenya..

alkisah..

date;28/04/2010
venue;uma kak diela
focus;suprises parti besday kecil2lan..
involvement;sapa2 yg penting..
idea;eka&&kak dada
suspect;kak diela&&jothi

kami sempat ag nieh snap2 kt uma kak dada..
*mama ngah gayut ngan papa..ngah bohong sunat...
shhhhhhhhhh..jgn gtau mama..hahaha.. ;p


pas beli belah tmn akak yg sorang nie mkn..
kebuluran da..
sian dy..
smgt 2 dy mkn..
hehehe..

;)
nie kek dari pihak kami..
cewaaahh..
hehehe..
kek coklat!
sedappppppppp..
;)

nie kek dari pihak kak ct..
act ada double suprises parti..
after 10minutes kami suprises an kak dila n jothi..
kak ct n geng lak mncl suprises an kak dila..
means mlm 2 kak dila got 2 kek..
hehehe..
;)

besday gurl!
25/04/1988


act..
jothi nk suprise an kak dila..baling tepung sbb ri2 dy pun kena ngan kak dila..
nie kes fair n square la..
hahaha..
tp dy xtau yg saya n kak dada da rncg nk suprise an dy jgk..
so alkisah..
dy xtau psl kek 2..
hahaha..
dy pun terkejot time 2..
epy tgk dy epy..
;)
dy bnyk tlg saya..
lam stdy..esemen..
leh kata an dr dulu dy yg tlg sya..
dy de best tok guru!
;)
lurve u la jothi!
;)


besday gurl!
28/04/1989


erm..
even xde la suprise sgt apa yg kami wat coz mgkn dy da agak2 apa yg akan terjadi..
tp saya sgt epy bla dy pun epy..

apa yg wat dy rasa lbh terharu is double suprises dr org2 yg dy sayang..
sayangkah kamu pada saya??
hahaha..
;)

kak dila..
dy sgt suka tolong org oke..
dr segi stdy..or personal..
smpai kdg2 dy lbh mementingkan org len dr diri dy...

sya hrp org2 yg bnyk dibantunya akan menghargai smua pengorbananya..
termasuk la saya yg bnyk mntk tlg dr dy..
hehe..
Font sizelurve u la kak dila!
;)


besday gurls!
;)


sesi suap2!

saya pun nak disuap jgk!
;)


tok guru suap an saya!
;)


kak dada..
muka kna pksa mkn kek..
;p


kami ber4!
penyeri segala penyuram..
hahaha..
saya yg paling kecik n slalu dibuli..

yg bertudung nie la kak ct..
roomatenya kak dila..
dy la geng yg wat 2nd suprise 2..
hehee..
;)


hadiah yg xseberapa dr saya n kak dada..
hope kamu tima ngan hati yg terbuka..
hehehe..
;)

tamat~