Apr 25, 2010

mood;busy!

salam blogger semua..

erm..
rindu nk update blog tp masa sgt cemburu sama saya..
saya sgt tertekan diwaktu ini..*tertekan kah..;p

btw..
mmg tertekan..
semua org sgt happy waktu nie sbb exam da abes..
saya?mereka??
erm..
dibelunggu esemen yg bertimbun dan berlambak2!
huhu..

alkisah..
senin 26/4/2010-ada exam kul11.30+esemen kna anta..
khamis 29/4/2010-esemen human user interface
khamis 6/5/2010-esemen object oriented programming
khamis 20/5/2010-esemen end user interface
28/5/2010-esemen project management

wah..
sedap an esemen saya..
2 baru separuh..ada ag coming soon..

xpe2..
saya akan kuat menghadapinya..
kuatkah?
huhuhu..

btw..
smlm saya, kak dada, kak lela
telah menyambut besday
tok guru kami;nagajothi..

hehehe..
disebabkan dimasa itu kami sedang bercengkerama ngan esemen so xdpt nk celebrate grand2..
tp diakhir waktu itu kami telah sebulat suara tuk menbaling bedak!
yeahhhhhhhhh...

jothi da kena!..................bedak!
sedap!
hehehe..
;p

besday gurl kena balik bedak!
saya xbersalah oke..
saya cuma tukang amek gambar jek..
hehehe..
;p

happy besday jothi!
may God bless u!
we lurve u..
;)


permata hati saya..
always help me in my studies!
make my day very fun and also always buli saya!
hahaha..
btw..
thx kamu2!
;)

oke!
da abes update..
so now?
study la..
apa ag..
hahaha..
;)

wish me gudluck k frens!

salam