Nov 27, 2010

berakhir dan bermula!

salam semua.

ok.mula mula saya mau buang sarang labah labah yang dah banyak kat blog hijau nie.
*sambil gaya gaya rajin buang sawang.hahaha. :))

ha! baru comey blog saya.hahahaha.

erm.gila lama tak update blog.konon konon hari tuh pas exam nak rajinkan diri men'update' blog tapi hampeh! sebabnya? nama je habis exam.sengsaranya tak habis habis. tapi dengan gagahnya saya hadapinya jugak. nasib baik la saya ada kawan kawan dan sahabat disisi  yang masih sanggup bersama sama dalam keadaan tuh. walaupun macam macam dah berlaku tapi ikatan sebagai kawan dan sahabat masih kuat. thanks guys. berakhirnya sem lepas bermakna berakhir la semua duka duka kat kolej nie. dan secara rasminya saya dah BERCERAI dengan MR.A. SELAMAT TINGGAL SAYANG! hehehehe. :P

sekarang saya bersama sahabat handal akan mulakan hidup baru. hidup berdikari sebagai pekerja. walaupun nie hanya lah praktikal tapi bagi kami ia penting untuk lakukan yang terbaik. saya sangat lah takut sebabnya tak tau macam mana nak lalui hari hari sebagai seorang pekerja dibawah kuasa orang besar. saya nie ibarat baby baru lahir yang baru nak belajar merangkak. huhuhu. hope semua akan berjalan lancar. akan saya lakukan yang terbaik. doakan saya! :)


KHAS UNTUK TERSAYANG:

mungkin entry nie bukan yang terakhir tapi masih tak ketahui bila next entry akan muncul. jadi dikesempatan ini saya ingin mengucapkan kepada SAYANG SAYANG saya; siti aisyah, siti nurmasyitah, nawal dan nurulain BAHAWASANYA saya sangat RINDU KALIAN. jauh disudut HATI saya, masih ada KAMU berEMPAT. mungkin saya jauh disini TAPI tak pernah saya lupakan kamu.

dan bagi saya, kamu ADALAH ANUGERAH YANG TIDAK TERNILAI DALAM HIDUP saya.

kamu bertiga study baik baik yea. ma jaga diri disana. kamu semua jangan nakal nakal tau. dan jangan lupakan saya. mungkin nanti saya dah tak dapat kacau kamu lagi. tambah tambah bubu. nanti takleh la saya buli bubu, ajak p kedai belakang lagi. nanti tak dapat la nak rasa tumbukan umi lagi. nanti tak dapat nak gaduh gaduh dgn dak tecik lagi.  nanti tak dapat kacau ma kat rmah lagi. nanti tak dapat nak foya foya dgn kamu semua lagi! :(

kamu kamu; thanks for everythings yea! harap masih ada kesempatan untuk kita! :)

P/S: thanks to kawan kawan dan sahabat saya yang telah banyak tolong saya sepanjang saya kat LEGENDA nie. classmates yang tersayang. kesayangan kesayangan saya. dan seterusnya yang secara langsung or tidak langsung telah menolong saya, ia tetap bermakna! thanks guys! :)


*entry mungkin agak merapu tapi harap ia bermakna dan membei makna kepada yang tersayang!