Jan 4, 2011

tag! :)


bubu. pinjam pic yea! :D
dapat tag dari bubu saya!

mari kita menjawab soklan yea anak anak!

1. Bagi ucapan..

ucapan? aish. tau la sek dah bukak.dah macam guru besar nak bg ucapan nie. ok2. firstly. saya ucapkan terima kasih daun keladi kepada bubu saya sebab telah meng'tag' saya. memang lambat buat tag nie disebabkan waktu yang agak tak berapa nak cukup. hehe.

btw, saya nak say sori kepada kengkawan lain yang telah tag saya sebelum2 nie. bukanlah niat saya tak nak buat tapi seyesly saya takde masa. sangat sangat! :( tapi. len kali tag la lagi. kot kot saya mampu buat, saya buat yea. hehehe. ;)

2. Berikan 4 ciri2 lelaki/wanita idaman untuk dijadikan suami/isteri..

ish. soklan spm dah nie. erm. ciri2 yea?
 
1. mesti la kaya raya.
2. mesti la hensem.
3. mesti la bijak laksana
4. mesti la pandai amek hati mak saya.
hahaha. tuh ciri ciri bakal menantu yang mak saya nak. saya tak nak! :)))  ala. asalkan dy sempurna kat mata saya pun dah cukup. ;)
 
3. Berikan 1 tips utk mengekalkan hubungan dgn pasangan..

uit. soklan nie saya fail. saya pun terumbang ambing. ngegeg~~ tapi dari apa yang saya baca dan lihat, kepercayaan tuh sangat penting. so saling lah mempercayai pasangan anda yea. ;)
 
4. Pernahkah anda terjumpe doa pendekat jodoh dan putus cinta..

macam penah. tapi tak egat kat mana. hehe. ada ke? sapa sapa ada bagi la saya yea! :D
 
5. Letakkan 10 link pilihan anda dan beritahu mereka telah memenangi award ini..

ala. susah la nak senaraikan. sapa sapa yang singgah tolong la buat yea. saya merayu nie! +_+
 
buat tau!