Jan 26, 2011

SYUKUR :)

salam semua. harap ini lebih baik dari semalam. :)

ha. memang sangat baik nie. guess what~ tadi abah dah call mak. mak call saya nak bagitau yang abah kimslm. masa tuh saya rasa mau je lompat lompat dalam pantry tuh. syiok gile. tak tau nape. maybe sebab rasa lega abah dah call. mak cakap lagi sebulan abah call lagi. ( spoil balik. ) tanya mak nape lambat sangat. mak cakap takde line. abah otw nak ke China. then ke Singapore. otw ke Singapore baru ada line. sebab lalu Selat Melaka. rupanya telipon ofis atas kapal rosak. patut la abah lama tak call. kalau harap hp sendiri memang NO COVERAGE la. hehe. :D

apa apa pun saya happy sebab ada news dari abah.

oh. 1 lagi. abah cakap nak balik bulan 5 nanti. sepatutnya bulan 3 dia dah balik. tapi mungkin dia lupa yang saya maybe graduate bulan 10 ( tak pasti lagi. ). hari tuh kami dah plan baik punya. abah balik bulan 3 then dalam bulan 4 belayar semula then dalam bulan 10 cuti balik. so maybe sempat tuk graduation saya. ( tak sabar nie. )

abah yang paling excited bila saya dah abes study nie. asyik tanya bila nak gradute je. adeh. saya pun tak sure bila. tapi dak dak nie cakap maybe bulan 10. uh~ abah cakap dia nak p jugak. tak kira. kalau takde cuti dia nak balik jugak. kalau terpaksa naik bot lanun pun dia tak kisah. aish. semangat abah saya an. saya plak takut. saya bukannya best student pun. uh~

ha. sama la kes nanti bila saya nak kawen. abah cakap dia tetap nak jadi wali saya. tak boleh guna wali lain. kena tunggu dia cuti baru boleh kawen. adeh~ bila agak agak tuh. hahaha.

whatever is. saya anak abah. so kena ikot cakap abah la. hahaha.

 sayang abah saya~~ :D



tengok betul betul.
ada sama tak muka kami?
hehehe.


rindu abah mak adik.
:)