Jan 24, 2011

FATIMAH :)

SALAM SEMUA
:)

oke kanak kanak. hari nie entry penuh ngan pics yea.
EH. tengok tajuk saya; "FATIMAH".  guess who.
mesti kamu semua tak tau kan.
Ha. nak bgtau la nie. since saya praktikal, belum penah lagi la saya post entry pasal tempat keja or whatever related to praktical.

so.skang masa sangat sesuai sebab saya ada cerita yang agak sedih. * nagis esak esak. :(

Today.opss act last Friday is last day for FATIMAH. ones of my collegues dekat company saya kerja skang.
dia sudah mau pergi. * sedih lagi.
dia dapat tawaran dri goverment. so she decide want to change her job because the job is more related to her.

so. last Friday kami semua lunch togethers. dekat subway. saya tak lunch. gedik gedik amek pics jek.
then borak borak, naik atas terus serbu FUN ROOM.

oke.bestnya company nie ada FUN ROOM tau. terdiri daripada set alat permainan video, foosball, crome ( betul ke eja nie? hentam jek. :D ), ada pool ( kat bahagian admin la. )
memang rutin kteorg, setiap kali lunch p sana. memekak sambil buat bising. ( eh. sama la kan. :D )

tp kali nie special sikit. slalu p tak amek pics pun sebab syok main. kali nie p syok amek pics plak.
hahaha.

oke la. penat la nak naip.banyak keja nie. tengok pics je k.
saya perkenalkan sorang sorang kat korang.


1st

tunggu lif.
nak p lunch kat subway
:)






nie la FATIMAH.
dalam ofis di duduk belakang saya. kalau saya bosan saya slalu skodeng dia buat keja.
skang bila dia takde, takde sapa la saya nak skodeng lagi.
:(


bersama Arisa. Software Enginer kat ofis saya. :)


tudung merah tuh Shuhaida.
Software Enginer jugak. merangkap senior saya kat sana.
hehe.


the only man.
Kanes~!

act selalu ada jejaka lain.tp time tuh dia je ada. yang lain busy.
Kanes pun Software Enginer jugak. Senior jugak la.
:D

2nd

dah abes lunch serbu FUN ROOM


saya yang sedang buang tebiat.
tak penah main benda alah nie.
tp hari tuh kteorg try main. memang HANCUR~!!
hahaha



ok. yang tudung purple tuh nama dia Ida.
dia duk bahagian HR.

Suhaida nie sangat teror main foosball tau. :)


nie video game.
tak pernah sentuh jugak before nie. nie action jek lebih.
hahaha.
:))


the best team. mereka sudah teror main benda alah nie.
:)


saya masih belajar.
tapi seyes best.
kalau main macam besa la.suara saya paling kuat. gol tidak pun. hahaha
:D


Yang minum air tuh BOBY. jugak Software Enginer.
gurl yang comey tuh Ai yeen. dia Quality Enginer.

mereka nie pangkat senior la bagi saya.
mereka jugak sangat teror main foosball nie.
dyorg la ajar saya main benda nie.
:D


see.
even pun last day, muka tetap happy tau sebab dapat main benda nie.
:D



ok fine~!

joti menang main benda alah nie.

ala.saya bg chance jek. saja tak mau tunjuk teror. hahahaha.
:P



saya dapat sebutir.
Ida cakap yang putih tuh 2 mata.
so saya dapat 2 mata je akhirnya.
:D


sian Arisa.
dia tak dapat pape.
mula mula memang dia ada buah tapi dah bankrup.
so saya ada chance menang.
hahahaha


last foto bersama FATIMAH.

toilet pun menjadi tau.
:D

TO FATIMAH; kalau imah baca nie. saya nak ucapkan thanks alots because selalu tolong saya buat task nie. thanks for everything. halalkan segalanya.

wish u best of luck~! :)