Jan 11, 2011

PICS! :)

SALAM BLOGGERS

rasa macam dah berzaman tidak upload pics dalam blog tercinta nie.
jadi sebagai sambungan entry lepas pasal AJL 25 yang saya dan kesayangan saya p tuh, nie kat bawah saya dah meng'UPLOAD' picsnya.

eh.
mmg sikit la. sbb nie suku je.
selebihnya kat baby NIKON dak tecik.

ha.
kat baby NIKON pics saya la paling banyak.
btw, belum amek lagi picsnya.

ala.
pics biasa je.
gatai jugak mau UPLOAD.
hehehe.
:D



saya yang gemuk.
muka cuak depan baby NIKON.
 hahaha

saya suka pic nie.
tak tau nape @_@
walaupun muka saya buruk.

 nie baby NIKON dak tecik tau.
 bukan saya punya!

saya tolong men'VIRUS'kan baby dia je.
hahaha


 tengok!

dah la muka buruk. tambah buruk.
kalau bab makan memang tak hengat dunia. aisshh... +_+



besar punya hotdog!

kenyang makan.  :D


dak tecik yang stylo~~

thanks yunk. :)



muka kepenatan.

kena buli dek abang guard! =.=



pengikut kolej.
hahaha