Jan 21, 2011

CERITA SEMALAM

PAGI;  dari salak, bangun pagi coz nak  ambik doket exam kat kolej.  fuh~ kolej memang menyusahkan.  even takde exam tapi doket still kena amik kalau tidak dikira fail..  sampai je kolej TERKEJUT jumpa umi kat ATM. egat nak kejutkan dia, alih2 saya yang terkejut. jumpa bubu. peluk2 bagai baru p kaunter amik doket. beratur panjang oke~! jumpa mereka kejap jek. umi nak g buat kad mantrik baru. sian kad dia dah lunyai. hehe. saya ada hal plak. aish. takpe2. nanti qada' peluk cium k. :D . msg dak tecik. tak sampai hati tak bgtau dia even memang niat tak nak bgtau ( takut dia sedih lagi nanti ) tapi bgtau jugak. ok! memang dia sedih. nagis semua. aish. rasa bersalah. tapi takpe la. saya jerit2 1 hostel dengar, paksa dia turun jumpa saya sebab memang kebetulan saya g blok dia nak amik barang kat rumah kawan. jumpa peluk cium, lepas rindu, majuk2 sikit, pujuk2 sikit baru lah dia ok. ok pun sikit jugak. hehe. sori dear.  nanti kita jumpa lagi ok. :)

then g kolej balik, jumpa madam sue kat hall orientasi. sembang panjang, luahkan perasaan, cite pasal orang tuh orang nie then snap pic sikit then gerak ke semban. ( pic dalam hp lagi. :D )

TENGAHARI; gerak ke semban, hantar kak dada, mini ngan joti. kak dada nak balik BP raya cina nanti. saya? tak ekot dyorg sebab ada hal. bergerak laju bersama PJU menuju ke ehem ehem. ( takleh mention. hahaha. ) sesat kejap. ( bab jalan memang saya FAIL. ) agak kul 2 lebih baru sampai destinasi. then terus bergerak bersama ke ehem ehem jugak. ( destinasi yang lain. :D )

PETANG; berada di destinasi. kul6 gerak balik ke destinasi petama. then terus pulang ke salak. drive laju2 sebab tak nak sampai lewat.

MALAM; berada di salak. perasaan agak sedih. teruja. gembira. duka. lara. suka. semua ada. then TIDUR~!