Jan 11, 2013

Gila bayang, gila sungguh

Assalamualaikum semua :)

dear blog,

kau tengok sekarang. jam dah dekat 3am tapi mata bukan main segar. semalam suruh study mata bukan main laloq lagi mengantuk bagai. sampai menghafal pun sambil pejam mata akibat mata tak mampu nak bukak. lepas subuh bukan main segar. haih mata. bila disuruh study confirm mengantuk. bila relak macam nie mampu berjaga sampai ke pagi. padahal satu hari nie penat gila. T.T

you know what my dearest blog, they said aku gila bayang. but they said the truth. i dont know why but melampau plak nak gila bayang bagai. HAHA. tapi tak pernah la rasa macam nie, EH yeake ? maybe ada tapi takde la sampai rasa down bila kena exam dekat lain2 room. HAHAHA. kelakar la. tapi sebenarnya perasaan nie tak lebih dari rasa bangga dan teruja dengan nya. tertarik dengan cara nya bercakap, penampilan nya walaupun banyak rumusan yang orang lain buat tapi aku tak rasa macam tuh pun terhadap nya. seperti nya sempurna sangat. pedulikan apa orang kata tentang nya. aku hanya tahu apa yang aku pandang dan aku rasa sahaja. yang lain biar mereka nilaikan sendiri.

ayat malam nie macam power je, asal ek ? maybe teruja juga kot. HAHAHA. okey dearest blog. sebenarnya ada lagi isi hati nak diluah tapi next entry la okey. :) moga malam nie boleh mimpi nya. mampu ? HAHAHAHA. sorry girls ! ^_^

wasalam :)