Aug 4, 2010

2 kisah Part 2

salam kawan2.
sihat ke smua?
sihat an.an.an.

MyEm0.Com

nie saya mau berbicara pasal kisah part 1 yang lepas.huhu.
apakah da terjadi seterusnya.
meh saya bagitau. 

date muda muda remaja.

ok yea kawan2.date muda muda remaja kami mulanya nak p overnite kat PD tapi telah terbatal akibat kesilapan yg kami tak duga.tapi ada jugak yg pegi cuma rncg berubah dengan sendirinya.

saya plak?erm.da balik pedas la.kat pedas jugak saya sempat wat plan ngan family nak p BBQ kat PD.mungkin da mcm aktiviti jek bila hari2 minggu p santai kat sana.pakcik saya mmg suka p sana.dok tepi pntai siap tdo smua baru reti nak balik uma.hahaha.

so da ala2 mcm konfirm nak BBQ mlm sabtu tuh.tp ada jugak masalah teknikal.anak2 makcik saya smua dmm.so terbatal la niat yea kawan2.xpe.mesti ada hikmah.walaubagaimanapun, kami tetap tabah meneruskan rncg nak p PD 2 disebabkan mereka beransur pulih.da sihat la konon2.hehe.

tak jadi BBQ cuma pefgi bersantai jek.bawak bekalan sebanyak yag mungkin.ada tengkorak ayam.jagung rebus.bekalan nasi berlauk an sayur campur, ikan goreng, kerang rebus.ha.tak dilupakan rambutan 2 plastik besar.ha!banyak tak makanan.hehe. 

kami pegi 2bijik keta.3keluarga yea kawan2.family saya, family makcik saya dan family maksu saya.yg penuhnya budak2 yg sangat excited. 

ok.dipendek an cite.*penant ar tulis pnjg2 even da pnjg da.*
ada excident yg berlaku.bkn excident langgar2 tapi angin kencang yg kuat da melanda PD.kuat ok kawan2!KUAT!sedap2 dok men bola sekali smua kena lari balik sbb angin kuat da melanda.air terus pasang tinggi.bak kata makcik saya time 2 dy egat tsunami jek.sbbnya kuat sgt.baru nak bermesra ngan laut tp ada yg mencemburuinya.makanan smua bersepah2.larikan apa yg patut jek.hujan turun ngan lebat sgt.sejuk 1 badan!

mak saya cakap.ada hikmah saya tak p BBQ muda muda remaja tuh.sbbnya malang tidak berbau!

klinik pakar.

ok kawan2.pendek an cite.
saya da p klinik pakar 2 ok.doc india.dy check saya 1 badan!ulang suara...1 badan!uhhhh.terasa ternoda. 
tak pe.tuk rawatan.erm.saya kena cucuk sejarum then dpt 6jenis ubat.

pas nie hidup ngan makan ubat jek.best2.


KLINIK MARIA


 
UBAT WAJIB MAKAN DAN GUNA HARI2!