Aug 19, 2010

H E B A T

cerita antara si dia dan si saya.

6.21am

si saya: sayang.nak tanya boleh?

si dia: tanya la.

si saya: erm.penah tak sayamg terfikir nak cari pasangan hidup yang lebih baik dari yang sayang ada sekarang?

si dia: ish.takdela.tak terfikir pun.

si saya: penah tak sayang terfikir sepatutnya sayang boleh cari seseorang yang lebih hebat dari yang ada sekarang?

si dia: buat apa nak cari yang lebih hebat.sayang pun dah cukup hebat pe.

si saya: apa yang hebatmya?

si dia: hebat MENJERIT dan MELALAK.hehehe.

__________________________________________

ok.saya admit.kekasih hati saya tuh takde la romantik bebenor.boleh plak dia cakap melalak menjerit tuh hebat.aishh.sayang sayang. cakap la saya comey ke apa ke.hahahahaha.*demand lebih.perasan pun lebih.ngegege~~ -_______________- *

ha.satu benda lagi kena admit.memang saya suka menjerit melalak kat telinga dia pun.kekadang bila kebosanan tahap mau terjun bangunan tuh, dia la mangsa keadaan paling best. boleh melalak melalak dalam phone sambil nyanyi nyanyi lagu yang kadang kadang saya tak ingat pun liriknya tapi saya bedal jek.yang penting dapat menjerit bagai.kadang kadang jeritnya boleh mendatangkan masalah kepekakan yang terlampau akibat gegendang telinga pecah.hahahaha. :))

ayat standard si dia: "dak tecik.takde keja la tuh.melalak jek keja dia.p wat assignment sana.jangan melalak jek.klu mak tau budak kecik nie asyik melalak je, dia reject kang."

ayat standard si saya: "bosan la ngadap assignment.melalak la dulu.hehe.ala.kalau mak tau lagi dia suka sebab bakal menantu dia suara sedap.hahaha." *terngaku mak mertua lak.ngege~~*

ok.memang kena reject kalau orang tau perangai buruk saya.hahaha. 

terima kasih la kamu. sebab tahan ngan suara saya yang agak tak sedap nie selama 2 tahun nie. bukan setakat jerit melalak, segala kerenah saya yang kadang kadang melampau tahap rasa nak penampo jek. tapi kamu masih lagi tahan.even kadang kadang saya kena marah sebab salah pilih time kacau kamu. *yea!memang silap saya sebab suka kacau hari hari indah kamu.ngege~~ tapi saya suka.kalau tak kacau kamu, nak kacau sapa kan.kang saya nakal ngan org len kamu marah pulak.hehe.* berharap 2 tahun 2 tahun 2 tahun akan datang, saya dapat jerit jerit lagi kat telinga kamu.dapat buat perangai bagai.dapat ngada ngada lebih ngan kamu.dapat nyusahkan hidup kamu.dapat gaduh gaduh ngan kamu.*pastu merajuk sebab kena marah ngan kamu. segala macam masalah saya bawa dalam hidup kamu.aish. "__" *


terima kasih sebab tahan ngan saya even saya tau kadang kadang kamu penat layan kerenah saya yang melampau nie.tapi kamu masih lagi layan. *saya tak marah kalau kamu marah saya kadang kadang tuh tapi saya saja ngada ngada nak merajuk bagai.ngegege~~ :) *


mungkin saya tak SEHEBAT seperti yang lain
tapi saya harap saya boleh jadi yang TERBAIK untuk awak.