Aug 17, 2010

kegembiraan dihari raya!

salam semua.

wah!puasa baru seminggu da sebut pasal raya.bukan apa saya da ter'excited' nie.sebab?

untuk kali keduanya setelah 15tahun saya dan family akan beraya bersama abah saya!
yahooooooooooooooooooo.

kegembiraan tak terkata bila mak bagitau yang abah akan balik bercuti.ingatkan cuti sekejap jek tapi cuti sampai raya.means nanti saya bangun pagi raya, saya dapat la dengar suara abah saya bising2.yeah2!

kami da bayangkan da bila abah kat rumah.pasti akan dengar suara abah marah2 saya.marah adik saya sebab malas buat keja pasnie.akibat adanya abah dirumah.hehehe.tapi yg paling gerun saya akan hadapi ialah bila saya ada kat rumah nanti mesti saya yang jadi mangsa.mangsa kena marah la. :D *gerunkah.'_____'*

mungkin abah suka kot marah saya.yeala.semua orang cakap saya anak kesayangan abah.jadi kalau kat rumah asyik gaduh jek ngan abah.gaduh2 manja ok!
benda paling saya takkan lupa kalau abah marah saya ialah mesti saya akan nagis!uwa~macam budak kecik.hahaha.padahal kalau mak marah leh steady lagi.tapi kalau abah marah terus saya lemah.ngegege~~
mak cakap abah bukan marah tapi nada tuh kadang2 macam marah.almaklum la.anak kesayangan mesti la manja.cakap sikit je da nak tacing2.hahahaha.

tapi part paling best kalau saya nagis, abah la datang pujok.waaaaaaa~~best!
saya sorang je dapat kelebihan tuh.adik mesti la tak.sebab dia strong.tak macam saya.hahaha.

tak sabar nak tunggu detik tuh.
:)