Mar 18, 2013

kata dari aku

Assalamualaikum semua :)

dear blog,

aku tak pernah ada niat nak sakitkan hati sesiapa, apa yang aku katakan atau aku coretkan dalam blog nie, smuanya hanya lah luahan hati aku yang aku rasa aku tak mampu nak luahkan pada sesiapa. itu cuma apa yang aku rasa dan kekadang mungkin aku nak orang faham perasaan aku walau aku tahu semuanya dah terlambat tetapi sekurangnya bila aku dah takde, orang akan ingat apa yang aku cuba sampaikan.

aku tak pernah salahkan orang lain. bagi aku setiap orang ada pendapat masing2 cuma mungkin kita tak sehaluan. bagi aku, aku cuma perlukan mereka disisi walau aku tahu mereka jauh disana. bergembira dan bersuka seadanya. aku juga begitu. tapi hati dan perasaan orang kita tak boleh baca. ada banyak cara untuk kita gembirakan hati. dan kekadang kegembiraan kkta disalah tafsir dan disalah ertikan. mungkin itu jugak apa yaang aku rasa. aku rasa kosong dan sebak memikirkan nya.

kalau ada yang terasa, aku, nuratikah zulkeffli meminta maaf atas semua kesilapan aku. atas semua kekasaran aku, paksaan aku, terlanjur kata aku. halalkan makan minum aku. aku cuma berharap esok bila aku bangun dari tidur aku akan dapat sinar baru. sinar yang aku tunggu selama nie. kembalinya orang yang aku sayang. pergi jauh bergembira bersama orang lain dan menganggap aku telah melupakannya dan merasakan dia dah tak diperlukan. harap ada sinar itu.

sekian. wasalam.