Mar 26, 2013

PROKAM 4 siri 1 :)

Asalamualaikum semua :)

dear blog,

last weekend i had a biggest event ever which is we call PROKAM (Program Keperihatinan Anak Melaka) yang sebenarnya bukan la program sendiri. owh yea, program ini dianjurkan oleh club UNiversitu Peer Group or UPG dengan kerjasama dengan Sekreteriat Rakan Muda  MMU Melaka (Srm). both are from mmu melaka. actually PROKAM nie dah ada 4 siri dan setiap siri ada lagi siri2 bawah nya. banyak betul siri. huhu. PROKAM di-handle oleh pihak upg. so yang kali nie PROKAM 4 siri 1 yang dilaksanakan bersama pihak srm. pertama kali pihak upg berkolaborasi bersama pihak luar dan srm dipilih atas dasar kepercayaan.

untuk melaksanakan program nie kami tempuh banyak sangat masalah. dari awal sampai habis masalah tak putus2 timpa. tapi atas gigih dari kedua2 pihak, alhamdulillah semuanya dah tamat. program nie program pertama yang aku join dan handle secara mendalam jgk. pertama kali tuh sangat susah okey. masing2 pun belum biasa dengan setiap cara kerja yang lain. walaupun kedua2 club adalah dibawah satu naungan campus yang sama, kami tak semestinya faham apa yang club lain fikir dan macam mana cara mereka berkerja. jadi banyak masalah disitu. apa2 pun banyak yang aku belajar dari semua pihak. thanks to mereka kerna menjayakan program nie. ;)

next, program tahunan srm sendiri iaitu NGABAS BORNEO 13'. program terbesar jgk. dalam perancangan akan terbang ke sabah dalam cuti nest trimester. cant wait for that.. :) but before that, lot of work need to be done. aku sebagai public relationship (PR), ada banyak benda kena confirm kan. ada ramai org aku kena call. tapi 1 pun belum start. haha. wish me luck :)

wassalam.