Apr 3, 2013

Arjuna bakti fitri anak lelaki fynn jamal

Assalamualaikum semua :)

Dear blog,

U know what i really wanna do every second in my day right now ?
It is..open instagram and scroll if i found picture of JUNA !

Juna or BAKTI ARJUNA FITRI son of fynn jamal and husb.
Ini budak, masyaAllah sungguh comel. Kecomel-lan nya membuatkan aku tak tdo lena. Ecehh. Padahal berdengkur je. Haha. Tapi serius, aku rasa sekarang fenomena tengok gambar si cilik juna. 1 hari kalau tak tengok gambar dia rasa macam, "ala. Mana budak comel nie." "Aishh. Kenapa takde gambar pun." "Eh sikitnya gambar". Kalau boleh instagram tuh nak penuh dengan gambar juna je. Juna cute sangat. Senyuman menawan kau. Cair haku. Hahaha. Tapi disamping nak tatap gambar juna, aku sebenarnya suka caption kakping (nama gelamor kak fynn jamal). Caption beliau kekadang boleh buat aku menangis, terfikir sejenak, kadang2 buat aku faham keadaan dunia atau masalah2 tertentu. Membuatkan gambar2 juna lebih bermakna. Dan aku rasa beliau adalah yang TERBAIK !

Dari dulu lagi aku suka sangat dengan lagu kakping, 150juta. Kalau play mediaplayer, confirm lagu ni dulu aku play sebab, lagu nie sangat simple dan mudah aku nak faham. Hari2 ulang lagu nie pun aku tak kisah. Lagi pun lagu ni banyak maksud kot. Memang kena sangat dengan zaman percintaan sekarang. Dah lama selepas tuh, sekarang lagu nie dah dimainkan dicorong2 radio, dinyanyikan semua oleh ainan tasneem. Tapi bagi aku kakping lagi power, itu tak bermaksud ainan tak power. Cuma aku lagi suka lagu dia yang bertajuk Ada Saja. Berbalik pada juna, dia memang HANDSOME. Hahaha

Masa mula2 aku sign up instagram lagi aku dah usha insta kakping nie tapi aku tak follow. But, hari2 aku search manual la nak bukak tengok gambar2 yang kakping upload. Aku memang tau jugak kisah2 juna dari kecik sebab kakping memang slalu upload pasal juna. Aku start follow kakping bila roomie aku pun addict dengan juna. Mula2 dia follow, then aku tak tahan terus aku follow. Start dari hari tuh dan sampai sekarang kami antara peminat tegar juna. Haha. Hari2 kalau buka insta mesti "comelnya juna" "geramnya dengan budak nie" lepas tuh masing2 tatap gambar juna lama2 then ulang dialong yang sama. Hahaha. Boleh gila tengok juna.

Aku salute gila dengan kakping, perempuan yang sangat tabah. Gila kau tak tabah. Lantang bersuara tapi kena pada masa dan ketika. Tak pernah aku baca kakping maki2 hamun kat insta beliau even ada je orang dengki dengan kehidupan beliau sekeluarga. Malah kakping memberi respon dengan caranya tersendiri. Penuh puitis dan bermakna. Itu lah kakping. Well kita tak boleh nak puaskan hati semua orang yedak. Tapi kakping always think in positive side.

Kakping,
Walau kita tak pernah pun kenal, tapi kakping slalu buat kami yang bergelar follower kakping nie rasa macam kita dah lama kenal. Rasa macam dekat walau jauh.

Untuk itu,
Moga kakping, juna dan husb akan hidup dengan penuh keberkatan dan kegembiraan. Adanya arjuna yang kacak dan comel macam tuh, semua orang pun gembira. Hidup dengan cara kita asal kita bahagia. Terima kasih untuk kata2 yang bermakna, mengajar apa itu dunia. Kehidupan sementara. :)

Arjuna Bakti Fitri,
Membesarlah dengan keluarga yang penuh kegembiraan. Jadilah anak soleh dan buat mummy daddy bangga. Bila besar nanti dah hensem kacak bergaya, jangan jadi player tau. Ingat pesan mummy, kalau bekenan terus minang. Hahaha. Stay cool and be good boy :)


Wassalam.