Mar 29, 2011

ditag oleh bubu.
tag paling cepat saya buat.
cepat ke. huhu. cepat la jugak. hehehe.

meh kita terjah soklan2 dia!

1) Adakah anda rasa anda HOT?

gila hot. sejuk kot nie. duk dalam opis. aircond kuat! hahaha.
:))

2) Upload gambar Wallpaper/Pic anda guna sekarang

Eh. means wallpaper dekstop yea bu?? haha.
wallpaper saya guna skang adalah seperti dibawah.


3) Cerita pasal gambar

pic nie kteorg snap masa habis performance yang dipaksa masa 2 sem lepas.
nie semua classmate saya.
saya suka pic nie.
memberi seribu makna masa kami bersama.
:)

4) Bila kali terakhir anda makan ayam?

setengah jam lepas.
makan KFC!
hahaha.
:P

5) Lagu terakhir yang anda dengar?

Tunjukkan Aku by Boneca

eh2. lagu kat blog saya.
hehehe
like this song soo much!

6) Apa anda buat semasa menyelesaikan tag ini?

sedang update blog la. apa lagi. haha.
:))

act tgh lunch time.so curi2 update blog. boleh??
:P

7) Selain nama sendiri anda dipanggil apa?

kakak
cek
dak tecik
dak bacin
dak comey!
hahahahaha.
:))

8) Tag 8 orang


8 je boleh??
tak boleh??
ikut suka i la!
hahaha

9) Siapakah no 1 anda (merujuk soklan no 8)

sahabat dikolej. seorang yang comey. even tak rapat dengan si comey nie
tapi kalau jumpa tetap jerit2 panggil nama dia. 
hehehe.
:D

10) Katakan sesuatu untuk no 5

buah hati sahabat saya.
wee~
:)

11) Orang no 3 berhubung dengan sapa? (merujuk soklan no 8)

means relationship??
dengan abg askar!
hehehe
:P

12) Bagaimana pulak no 4? (merujuk soklan no 8)

cute. banyak cakap. baik. comey. 
yang peting saya rindu dia!
:D

13) Pesanan buat no 6 (merujuk soklan no 8)

kak mizah!
dun ever forget me!
hahaha
:P

14) Kata kata cinta buat no 2 (merujuk soklan no 8)

i love u lah!
hahaha

15) Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan (merujuk soklan no 8)

Mereka berdua adalah senior saya masa saya kat aspuri dulu
best ever senior.
eceh ceh.
:P

16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang
yang anda tag no 1 (merujuk soklan no 8)

comey
baik
bijak
cantik
kawan yang terbaik lah!

17) Persamaan antara kambing dan lembu

Makhluk ciptaanNya

18) Perasaan bila jawab tag nie

teruja gila sampai tak habis jawab soklannya.
hahahaha

19) Gay or les

Tulen!
hahaha

sekian
selamat menjawab kengkawan!
:)