Mar 7, 2011

EXACT ADC!

salam semua. :)

sekarang saya berada di tempat yang sama. company yang sama.
pc masih sama. ID log in pun sama.
wallpaper dekstop yang jugak masih sama!
yea. saya sekarang bukan lagi INTERN but TEMPORARY staff sudah! haha. * gila bangga yea disitu. :P

kawan2 kat sini muka semua terkejut bila tengok kami ada tiba2 depan pc.
sebab kteorg dah tipu mereka semua dengan konfidem cakap kteorg dah last hari tuh.
konon2 mcm tak jumpa dah.
sedih2 bagai.
sekali tengok ada lg budak 2 ekor nie.
hahaha.

agak teruja sikit yea sebab saya bergelar staff disini WALAUPUN sebulan jek. haha. dulu 3 bulan sebagai INTERN. banyak benda yang saya dah belajar kat sini. saya rasa mcm dah nampak hala tuju saya nanti.cuma samar2 skit je. haha.
btw, sangat happy dah kembali mulakan kerja.

oh ya. lupa nak cakap.
saya punya report belum siap! belum submit! hahaha.
gila malas nak buat. ala ala macam malas nak siapkan assignment. but i'll submit by this week. WAJIB! * kalau tak madam idiana penggal kepala sorang2. haha. :))

ok2. just short entry. a lots work to do.
 * kembali test system . :D