Mar 21, 2011

HOT BALLON, PUTRAJAYA

SALAM SEMUA. :)

oyeeee... saya dah dapat pic dari KAKAK saya!
dia dengan baik hati dan pemurahnya telah men'send' pic nie untuk saya.
thanks KAKAK! :P

OK.secara ringkas,mudah, dan pantasnya
saya tak mau cite panjang lebar.
*banyak keja kot nak siapkan*

so.pic dibawah akan menceritakan segalanya!

selamat membaca. :)

Lokasi: Putrajaya
Agenda: Hot Ballon
Tahap tingginy Suhu: Sejuk, dihujani hujan lebat renyai renyai.
Orang Penting: Family dan Kesayangan



saya pergi dengan jiran saya dan Mak saya.
jiran yang SUPERB!
Mak yang Awesome!

thanks to KAKAK for this pic. :)



nie Kesayangan saya!

mereka bersusah payah datang dari kajang.
walaupun hujan mereka tetap redah layan saya dan Kakak berjalan.~!

thanks kamu. :)


itu KAKAK saya!

kecik kan...tapi kuat MENJAWAB!
:P

thanks dear for the DAY! :)



jum melukis!!


budak comey tuh pelik.
rasanya mcm nie zon kanak2 je, sekali kanak2 besaq datang menyibuk der.
sepanjang saya duk sebelah dia, dia pandang je.
sambil dia berkata: 'saya lg pandai lukis dari kakak besaq yang tak sedar diri nie'

haha.
yea.saya admit. saya dlu Pendidikan Seni dapat C.
:))


tengok. Ada orang tolong payungkan..

kesian bubu dan umi. takde payung.
sori kamu!
hope kamu semua tak demam k.
kalau sakit cepat2 makan ubat tau.
*tapi saya tau dyorg mmg malas telan ubat.haha. :P *



anak jiran saya yang banyak cakap dan kerenah!


tengoooooooooook!
orang yang payungkan saya dah tersorok disebelah saya akibat KEBESARAN saya yang melampau.~!
=="


disebabkan kasut tuh comey sangat, so menjadi tarikan kepada kedua orang mereka.
hahaha.



i love this pic!


saya tinggi kan KAKAK! :P


sehingga menjilat jari~


pic penuh kontroversi~
teeett


sama tak muka kami??
+_+


Mak saya yang Vogue!


Kredit to KAKAK

dia suka edit pic saya even muka tak senonoh. hahaha. :P


Kredit to KAKAK

suka~!

thanks to everyone!

Love u all! :)