Mar 2, 2011

GIGIH BUAT REPORT

salam semua. :)

see see.

tengok bawah tuh!

nampak tak??

nampak?? nampak???

ha!

kan saya dah cakap!

saya memang tengah gigih buat REPORT! sampai saya dah lupa hari nie dah hari RABU. saya egat hari SELASA. sengal! = ="



buat kerja berdua ja so takde berselerak sangatkan. bantal peluk merah yang beso nie port area saya baring. joti sebelah nun disana yea. nampak buku buku kertas kertas tuh??? ha! tuh kertas dan buku kerja yea kawan kawan. berharga tuh. banyak benda yang tersingkap dalam tuh selama tiga bulan kat EXACT.

eh. kantoi desktop depan menunjukkan saya sedang bukak blog tersayang.
rehat rehat kejap. sebab sakit dah otak perah ayat.
jari jemari dah kejang dah duk menekan touchpad nie sebab mouse takde.
dah lama tak buat assignment mcm nie la.
semua dah beku!

ok ok.
disebabkan sok dah hari KHAMIS, so hari nie saya kena double triple gigih buat kerja. 

jumpa lagi~ :)