Dec 15, 2011

Babies


kurnia Illahi yang tidak terkira nilainya. 

Congratez buat mereka yang saya sayang, makcik saya dan sahabat terchenta, Dilah dan Salam kerana selamat melahirkan baby girl yang sangat comel baru baru nie.  
semuanya berlaku dengan pantas. hari sabtu makcik deliver, keesokannya buka facebook dan dapat tahu dilah pun deliver. tapi tak sure hari sabtu or ahad. 

nampaknya, nanti babies nie sama umur lah ! ^^

10 12 2011

WELCOME TO THE WORLD SAYANG 
:)

BE A GOOD GOOD GIRL TO YOUR FAMILY AND BE A ' ANAK YANG SOLEHAH '
JADI MANUSIA YANG BERGUNA DAN BERJAYA KELAK


1st day.
anak makcik saya.
belum decide lagi nama apa.


* sumpah awak sangat comel sayang. :) *

even menagis pun awak still comel . T__T

 * suka punya pasal, pic nie saya buat wallpaper hanset ! :D *

QASEH NURMARISSA BINTI NURSALAM

baby sahabat saya.
putih ikot ummi dia, muka tak tau ikot muka sapa.
budak baru lahir saya rasa muka semua sama je. T__T

who next ?? ^^