Dec 7, 2011

tumpang happy :)

tadi bukak facebook, sekali dapat invitation seorang sahabat yang dah lama gila tak jumpa since masing masing dah sambung menangah, means sahabat disekolah rendah dulu,imvitation untuk majlis pertunangan dan perkahwin. i guess majlis nie berlangsung serentak except resepsi akan dibuat kemudian. rasanya maybe after they grad. bila ? saya tidak lah tahu. sebabnya tarikh masa belum ada. rasa macam sekarang semua orang dah dapat seru untuk dirikan rumah tangga pada usia muda. benda nie baik bagi saya sebab apa kita nak tunggu lagi bila orang yang dah kita sayang depan mata kita kan, ditambah plak dapat mengelak semua perkara perkara buruk. cumanya ada ada jodoh dan bila kita dapat seru tuh, mengikut takdir yang Dia dah tetapkan. kalau dah awal, bagus lah. kalau tak, mungkin akan datang. siapa tau lepas nie saya plak hantar invitation kat org kan. hahah. ^^  

untuk sahabat saya, selamat menempuh hari hari bahagia, even lambat lagi nak sampai saat tuh, saya kat sni nak wish awal awal. mana la tau nanti tak sempat nak wish kan. hahaha. semoga semua perancangan berjalan dengan lancar. :) bahagia selalu hendakNya. :)

* tadi baca story awak berdua. so sweet. both of u deserve for each other. :) *

bila seru dah sampai, jodoh dah ditetapkan, insyaAllah semuanya akan di berkatiNya.


dan kegembiraan tak terhenti disini sebab one of my BFF, sahabat sepermainan, bakal melahirkan baby dalam sedikit masa lagi. i means masa terdekat nie. seronoknya nak ada baby baru kan ! saya harap dapat melawat awak nanti bila dah deliver.  sekarang masa untuk berehat so jangan ganas sgt. jaga diri jaga kandungan. 
sentiasa berdoa agar dikurniakan anak yang soleh dan solehah. :)

moga dapat baby secomel baby ni! haha


saya tahu mesti saya akan dapat invitation majlis bermakna lagi lepas nie. who next ? 
tak sabar nak tunggu !
^^