Dec 23, 2011

tak boleh dibendung !

tinggal lagi 29 hari dari tarikh berikut. tarikh keramat bagi kawan kecil saya, Siti NurAlia Awatif. dia bakal melangsungkan perkahwinannya bersama insan tersayang Hasnur Hakim. perkenalan selama hampir 6 tahun telah membawa mereka ke jinjang pelamin.


oit atikah ! yang ko kisah sangat orang nak kawen kenapa? HAHAHA.


saya sebenarnya excited untuk perkahwinan ini. * macam aku plak nak kawen * HAHAHAHA. semua nie kerana mereka terlalu SWEET. gilo SWEET ! sampai terbayang bayang semua cerita SWEET SWEET SWEET SWEET SWEET mereka terbawak bawak dalam tidur. HAHA. hancur ! bayangkan hubungan orang ! HAHAHA. sorry la alia, tak boleh kawal ! T___T


apa pun berdoa semoga semuanya berjalan lancar. BERDOA lah supaya saya dapat balik PENANG untuk menghadirikan perkahwinan merekaaaa !!! Nak baaaaaaliiikkkkkkkkk !! ^^


abaikan ke-excited-kan saya yang tal terkawal ni ! T___T