Dec 21, 2011

sayu ;

makin hari makin mencabar hidup ini. kekadang hidup ini terlalu tidak adil. semuanya tak berpihak kepada saya. sedang saya rasa sedih, duka, sebak, tiba tiba perasaan sayu tiba. saya sedari yang makin hari makin saya rindukan mereka. mereka yang jauh dimata saya, tetap dihati tetap setia. antara mereka terlalu jauh, jauh berbatu dihadapan tinggalkan saya, membawa harapan cita-cita dan impian yang tinggi untuk berjaya. tapi jauh disudut hati, saya doakan mereka boleh berada didepan mata saya bila saya kesunyian. tapi saya lebih mendoakan kejayaan mereka kelak. :)


i love both of them <3

abah berada jauh berbatu tinggalkan saya dan keluarga untuk mencari rezeki.
saya sentiasa berdoa agar abah ada bersama dalam setiap masa yang indah indah macam abah orang lain.
tapi kerja lebih penting, mencari rezeki untuk kami. 
<3<3

nasib masih baik sebab saya ada mama saya ! yang sentiasa ada dalam apa jua masa.
 <3<3

sahabat seperjuangan.
saya RINDU segala kenangan bersama mereka !
menjadi memori abadi. :)
* kalau teror cari saya :D *
eh. saya RINDUkan sir saya tuh ! terbaik !!

walaupun saya takde dalam gambar nie tapi most of them is my best friendS !
:)

the most person that i most missing !
we just like a adik beradik :)
she is the best FRIEND
she is the best LISTENER
she is the best PARTNER
she is the best SISTER
she is the best PHOTOG
she is the best DRIVER also
she is the best THING THAT I HAD !
* i cant describe about her because she too WONDERFUL person to me :) *

kesayangan <3
RINDU kasih sayang mereka !

the best classmate i had FOREVER !
i think, until the end i cant find the most AWESOME classmate like them !

miss them like CRAZY !


moment that we spent together.
miss the moment when we spent together with all the paper assignment.
miss the moment when we fighting even for small matter.
miss the moment when we lepak-ing together.
miss the moment when we eating together.
miss the moment when we skip the class together. 
miss the moment when we being crazy at the most of our time !

oh adik tembam !
eh. sekarang dia proses diet. tak mustahil one day dia akan kurus dari saya.
T__T

ayong.
what can i say about her.
beatiful
caring
loving
very helpful


i miss the moment when i and her had a WONDERFUL time
but now, we'r back to create a new story of our life.


saya RINDUkan MAS,  JEJEM, SUE, NAZ, ILA, CBOY, ACAP, ANIP  dan semua warga Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Sedia Raja. setahun sekali berjumpa membuatkan saya RINDUkan gelak ketawa, usikan, gosip-an mereka.


sejauh mana mereka pergi, selama mana mereka menghilang, doa saya tetap mengiringi mereka. saya sentiasa berdoa agar mereka semua sentiasa dilindungiNya dan sentiasa diberkati dengan apa jua yang mereka lakukan. mereka anugerah terindah buat saya walaupun mereka hanya muncul sekejap dalam hidup saya tetapi besar maknanya mempunyai insan seperti mereka. berdoa agar mereka, saya, anda dan kita akan terus berjaya dalam hidup ini, mencapai semua misi dan visi dan menjadi insan yang cemerlang kelak. terima kasih kerana memberi seribu kebahagian yang bermakan dalam hidup saya. hanya Tuhan dapat membalas kebaikan mereka :)