Sep 11, 2013

Entry salingan

Assalamualaikum semua :)

Dear blog,

Rajin tak aku update blog sekali 3 entry. Kalau rajin tuh yea-yea je dia ber-update. HAHAHA. Anyway, tadi tangan gatai tengok previous posted. Gila ah ! burok gila kot penulisan aku. Entah apa2 font lah aku guna. Maybe masa tuh masa menaip post tuh rasa cantik je guna font berbagai. Sekarang nie rasa annoying plak tengok. HAHAHA. Nasib lah. takkan nak delete plak kan. Memories kot. Banyak gila kenangan kat sni. Mestilah kebayakannya cerita kesayangan. Andai satu hari nanti aku hilang ingatan, at least aku ada sumber nak cari balik ingatan tuh. 

Tapi kalau betul2 berlaku pun best jugak. So tak payah nak ingat benda2 yang tak best. Hilang ingatan, cipta kenangan baru. SOund good. Tapi kalau kita yang hadapinya mungkin susah. InshaAllah kenanagn akan sentiasa diabadikan dalam kepala hotak nie. Andai sesuatu berlaku kelak pandai2 lah ingat sendiri. :D

Okey chaw. Promise nie entry last. Study wey study !

salam.