Sep 11, 2013

Final Exam trisemester 1 2013/2014

Assalamualaikum semua :)

Dear blog,

Do you miss me ? I miss you so much. Ecewah. Okey kau kena faham aku busy sekarang jadinya untuk bermanja dengan kau adalah sangat tak penting. :P eh. okey gurau. Aku rindu nak menaip sebenarnya. Banyak kali jugak aku bukak new post nie nak menaip tapi tak kesampaian. Asyik tulis padam tulis padam macam apa tah. Tak tau nak keluarkan cerita mana satu. (padahal takde cerita pun) HAHAHA

Sepertinya title diatas, mesti dah tau kan apa yang bakal aku luahkan kat sni ? Mesti lah pasal PEPERIKSAAN AKHIR SEMESTER !

OH DAMN ! boleh gila dibuatnya. semester nie antara semester yang paling gila yang pernah aku lalui. Macam2 kegilaan aku dah buat. Sampaikan minggu2 nak final nie pun boleh buat kerja gila. Aishh. Tak faham -,-

Sekarang tengah pulun lima subjek yang kesemuannya subjek PEMBUNUH. Gila kaw ! Study subjek nie teringat subjek lagi satu, pegang buku nie teringat buku lagi satu. Lama2 otak pun melelong. Tapi takpe, ku gagahkan jua.

Dalam kepala otak nie, bila dah final bukan setakat dia nak fikir pasal study je, siap dah fikir pasal cuti sekali. Cuti nak kerja mana, apa nak buat, nak cari duit, nak buat itu ini. Tapi masalahnya tak tau mana nak kerja. Ingat nak kerja kat kedai maksu je so boleh lah cuti bila2 pun tapi kena plak bincang dengan adik sebab dia kerja sana jugak. Tak nak lah bebankan maksu memandangkan kedai dia pun tak perlukan pekerja yang banyak and dia baru nak stabil selepas meniaga bulan puasa ritu.

So tengah berkira2 nie. Time2 nie lah nak kira2 bagai. Aishh.

Okey lah sayang, aku chow sin ce dulu. Nak p mandi. HAHAHA. Then sambung study. Busuk sangat nie. Nota dah memanggil dah. :D

Moga jumpa lagi sayang.

salam.