Sep 11, 2013

Sedih BETOL !

Assalamualaikum semua :)

Dear blog,

Aku nak buat luahan hati nie. Tadi roomie aku bagitau yang jadual MUET dah keluar. Apa tuh MUET ? Muet tuh maksudnya Malaysian University English Test. Peperiksaan nie wajib diambil oleh pelajar tingkat 6 dan jugak kebanyakan pelajar ipta dan ipts. Ada setengah ipts tak ambik pun takpe. Tapi bagi student MMU, memang WAJIB lah. Kalau idok tak dapat konvo nanti. Sijil pun tak dapat. Satu benda yang gerun pasal MUET nie adalah untuk lulus paling minimum pun Ban 3. Itu pun kira low level je. Kalau gempak ada je Ban 4 dan keatas.

Hari tuh aku, aini, roomie dengan fatah register sekali untuk MUET nie. Tempat pun kami ambik sama lah, dekat sekolah teknik area melaka jugak. Tak jauh pun sekolah tuh. Masalahnya sekarang speaking date aku tak sama dengan dyorg. Dyorg semua 30hb Oct nie, aku plak 29hb Oct. Memang menangis tak berlagu lah kan. Aahhhhh. Why this happen to me ?? -,- Kena pegi speaking sorg2. :(

Okey nak bawak diri. Anyway, harap2 ada sinar nak pegi batu pahat, kawan sanding. Target utama bukan nak jumpa pengantin pun tapi lebih kepada nak jumpa kakak2 kesayangan.

Okey chaw dulu. Kantoi tengah update blog dengan sayang. Bye !

salam.