Feb 11, 2011

EXCITING~

salam semua. jawab jangan tak jawab. :)

yeah~! hari nie adalah hari malas saya yea. keja semua tak jalan. ngadap pc curi tulang ada la. antaranya; bukak facebook, blogwalking, then menh'update' blog tersayang nie.  eh eh. thanks kepada ma saya sebab tolong editkan size tajuk entry saya tuh.

b4 nie bosa bonar. sakit mata nak baca. haha. thanks ma. :)

sebenarnya. saya excited nie nak p jenjalan ngan tersayang sayang nie. ramai ke? gurls semestinya p. boys sure jugak la. tp tak tau lg bape yang confirm. lama tak jumpa mereka, so sangat rindu.

so aktiviti hari nie dan esok:

1. balik je keja kena p membeli belah. tuk masak malam nanti. bekal tuk berkelah esok.

menu:

- nasi lemak.
- sandwich
- ayam goreng banyak banyak~!! * suka ayam goreeeeeeeeeeng~

2. balik rumah, kemas kemas rumah.

3. tolong chef2 masak. hehe. * nie saya tak sure. tolong masak ke tolong tengok maybe tolong rasa je kot. sebab saya sukaaaaaaa rasa makanan bila dyorg tengah masak masak kat dapur.

4. bertolak dari salak selatan kul4 pagi. * maybe la :D *

5. to be continue. next entry.





bukit broga semenyih~!


sungai congkak hulu langat

* sumber atuk google *