Feb 24, 2011

THE STORY TWO OF THEM! :)

SALAM SEMUA~

harap hari nie indah indah belaka. walaupun tak indah, bagi indah jugak ok! :)

 *senyuman pengubat segalanya. *

hari nie saya rasa macam rindu sangat kat MEREKA. act hari hari rindu tapi hari nie LEBIH BANYAK RINDU LA.
SO saya decide saya nak post entry pasal MEREKA.
saya rasa macam saya tak penah cerita tentang MEREKA kat blog yang tak berapa indah nie.
sebab?
bukan saya lupa kawan ke apa tapi kerinduan terhadap mereka nie sukar saya nak ungkapkan.
hanya hati dan perasaan saja yang tau. :)

ok. story akan bermula dari A to Z.
part by part.

kalau nak baca, scroll yea. kalau tak nak, kena scroll jugak!
hahaha.
:P

TWO OF THEM


NANA &&  ECAH!

SITI AISHAH BINTI AMRAN


pemilik gamba di atas adalah sahabat terbaik saya yang terunggul penah saya ada.
orangnya cantik, sopan santun, ayu ( even ganas jugak kadang kadang ), baik hati dan jugak pandai.

perkenalan bermula.....
masa kami sama sama masuk F1. kami sama class. duduk dalam class pun sebelah menyebelah jugak. 
paling best kami duk asrama yang sama.

kami rapat sebab kami duk 1 class. masa tuh kawan2 asrama yang lain kebanyakkannya duk class Arab.
dalam class kami tuh kira kami dua je la budak asrama. so sangat rapat disitu.

keakraban kami terus terjalin bila kami selalu tdo sesama. ( jangan pk bukan2 ok! )
takdir menentukkan kami 1 blok masa tuh. dan tiap2 malam kami akan tdo sama2.
sama ada dia tdo kat bilik saya or saya p bilik dia.
sebelum tdo mesti ada jek gosip yang kami update.
paginya plak, bila bangun je p mandi sama2.
p breakfast sama2.
p class pun sama2.

1 fakta tentang sahabat saya nie: DIA RAMAI PEMINAT OK! ( jeles disitu)

tapi yang bestnya, orang yang minat dia tuh semua saya minat jugak.
hahaha.

tapi masa tuh budak2 lagi kan, so kami tak penah nak bercintan cinton la. semua anggap kawan2 je.
bila berkawan, hidup lebih ceria. tak payah pk hati dan perasaan kan. hehe. ;)

paling best,
sahabat saya nie penah dapat surat cinta ok. siap ada bedak lagi.  hahahahaha. :))
masa tuh kami F3.
TAPI. dia layan budak tuh mcm kawan besa jek. even budak tuh dah banyak kali porpose dia.
sampai sekarang, kami semua tetap kawan! :)

ok. disebabkan saya ada sahabat yang HOT nie so mesti la ada orang jeleskan.
kami akui memang kami tak HOT tapi dah ada orang anggap macam tuh so terima jek.

kami sangat rapat so bukan setakat memiliki kawan yang sama malah musuh yang sama jugak.
ok. disini saya nak bgtau semua rakyat jelata yang musuh kami tu GEDIK lebih.
hahaha.

musuh kami bukan sebarangan ok. musuh KETAT tuh.
geng musuh kami memang gila GEDIK.POYO.BAJET. segalanya lah.
aish. sabo je la.~

kenapa kami ada musuh??

1st: sebab kami rapat dengan budak laki class kami. RAPAT ok! budak laki pun kepala gila2 dengan kami.
maybe dia jeles sebab budak laki tak suka dia.
hahaha.

2nd; maybe dia jeles sebab sahabat saya banyak peminat dan musuh kami tuh takde peminant langsung.
yang paling best, semua laki yang minat sahabat saya, musuk kami nie pun gedik nak minat jugak.
siap ngorat bagai.
paling kelakar, kami penah beribut sorang laki. bukan salah saya yea.
musuh kami tuh ha. bajet den nak laki2 yang ada tuh..
 ceh. tuh kawan je oke. kalau nak p la amek.
adeh~

sampai sekarang sahabat saya nie takleh dengar pasal musuh kami tuh.
kira benci abes la. tapi saya relak jek.
saya anggap tuh semua permainan hidup.

apa2 pun saya tetap tak leh lupa apa yang musuh kami dah buat.
sebab dia pernah jatuh kan maruah saya sebagai student.
memfitnah dan menuduh bukan2. perkara yang saya tak buat tapi dia sebarkan bg orang percaya saya buat.

pape pun saya harap musuh2 kami tuh bahagia.
( ketua geng musuh kami tuh dah kawen dah. ada anak dah. bahagia la gamaknya. haha. )

skang sahabat saya nie tengah study dekat sg.buluh.
dia amek nursing.
sok saya sakit saya jumpa kamu ya sahabat! :)

NOR DIYANA BINTI AHMAD TARMIZI


si gadis comel nie adalah sahabat bising saya paling ROCK! hahaha.
orangnya cantik, bijak, baik hati dan sudah pastinya ROCK!
( sahabat saya cantik2 belaka. saya jek kurang. huhu. tapi bangga ada MEREKA! )

perkenalan bermula.............
kisah kami tak banyak beza macam saya dan aishah.
kami bertiga 1 sekolah dan pastinya 1 asrama. itu kamu semua kena tau. hehe.

yang bezanya sikit adalah nana nie duk class Arab. so bezanya kami disitu yea.

saya dan nana,
erm.. apa saya nak cakap yea. sebabnya life kami bertiga adalah sama. bila saya rapat dgn nana means saya rapat dgn aishah.
tp saya dan nana jarang tdo bersama. hahaha

FAKTA pasal kami bertiga :

MEMPUNYAI MUSUH YANG SAMA.
ngegeg~~!

JOIN KUMPULAN NASYID ASRAMA SAMA
( ok. disini ada sikit tak sama. sebab nana adalah permainan kompang pada masa tuh. ha, dia main temborin jugak. manakala saya dan aishah adalah meyumbangkan suara dibelakang. haha. :P )

anyway,
 hidup tak selalu ceriakan. tak jugak selalu indah. bila ada suka, ada la dukanya.
macam tuh jugak la. ngan PERSAHABATAN kami.

segalanya seakan gelap bila duka datang melanda.
tapi SYUKUR kerana setiap masalah yang kami hadapi, kami dah atasi bersama.

bukan kecik2 masalah yang melanda kami, tapi sebesar2 nya datang menguji kami.
apa2 pun MEREKA TETAP TERBAIK! :)

SAYA BERSYUKUR KERANA MEREKA ADA! :)

P/S: NEXT ENTRY CERITA SEDIH DIANTARA KAMI PULAK! :)