Feb 24, 2011

HIDUP TAK SELALU NYA INDAH!


dalam sebuah persahatan segala rasa akan kita lalui
suka,
duka,
sedih,
gembira,
ketawa,
menagis,

semuanya dah sebati dalam hubungan
dalam apa pun hubungan yang kita bina, kita tetap akan laluinya.

ya, saya ngaku. zaman sek men saya adalah paling yang happening.
kenapa?
mesti korang dah tau kan.
ada nya insan tersayang kat sebelah.
dulu insan tersayang hanya lah seorang SAHABAT.
mana pandai lg bercinta dulu.
* eh. itu tipu *
ok la. ada la sorang. tapi nama pun cinta monyet kan.
so sayang saya masa tuh lebih kepada sahabat saya

mana nak cari kawan2 ngan boleh ngam ngan kita kan.
even masa tuh semua kawan saya adalah yang terbaik tapi MEREKA berdua tetap menjadi pujaan hati saya
kerana MEREKA, saya kenal apa itu erti PERSAHABATAN.
:)

hari2 indah saya penuh dengan gelak ketawa MEREKA.

duduk asrama wei.
mana ada tv den nak tengok. kalau ada pun setakat wat perhiasan jek.
mak abah adik?
takkan nak angkut masuk asrama jugak kan.
hehe

so.
pagi bangun tdo je saya nampak MEREKA
p sekolah nampak MEREKA
p kantin nampak MEREKA
p padang nampak MEREKA
p toilet MEREKA jugak
merayap 1 sekolah pun nampak MEREKA
tengah belajar pun nampak AISHAH * HAHAHA.*
balik sekolah MEREKA lagi
nak makan pun MEREKA ada
nak mandi pun MEREKA lagi
turun solat jemaah pun MEREKA lagi
turun PRAP pun MEREKA juga
supper pun MEREKA
gotong royong MEREKA ada
riadah MEREKA lagi
tdo mimpi pun MEREKA


weyh. banyaknya MEREKA!

yes. dats y la MEREKA yang terbaik dalam hidup saya! :)

actualy, MEREKA yang saya masukkan bukan setakat mereka berdua. sebenarnya semua sahabat saya.
tapi disini saya menekankan MEREKA berdua lebih dari segalanya.~!

TAK SELALUNYA INDAH~

kami bertiga pernah bergaduh besar
sebab?
jangan tanya. dah lupa! * boleh??? * hahaha

ok. kenangan pahit kita buang jauh2. :D

gaduh paling besar dgn aishah.
 seperti yang saya mention dari tadi, saya ngan aishah sangat rapat.

bila bergaduh paham2 je la kan.
 rengangan terus. tak payah cakap pape.
diam jek.
silent is better.
rite?

macam tuh la kami.
dalam class dah la duk sebelah jek.
boleh time gaduh kteorg tarik meja bg jauh2.
pandang pun tak mau
semua orang heran jek.
pelik.
1 asrama kecoh.

kenapa?
mengapa?
bagaimana?
siapa?
apakah?

semua tuh saya dah tak engat. seyes lupa.
how come boleh lupa??

adeh~
korang kena tau, memory otak saya masalah sikit. semua bnda lupa.
so harap2 paham k.
haha.
:P

tapi semua tuh sementara jek.
seminngu je kot gaduh then baik la. * seminggu tuh kejap kan?? ==" *

bila baik semuanya INDAH kembali.

then lepas tuh, semuanya dah pandai
 MENGHARGAI DIRI MASING MASING. :)

sekarang masing2 jauh.
sorang kat utara, selatan, tengah, tepi , atas, bawah, semua la.
saya dah tak jumpa MEREKA lagi.
teka bape lama?
ha.
lebih kurang 2 tahun lebih.
* lama or kejap?? ==' *

masing2 busy. bila saya rindu dyorg, saya akan msg.
saya akan cakap 1 bnda jek.

" aishah. nana. miss u all so much "

only dats word.
bila dpt dge suara dyorg rasa macam nak peluk2 dyorg.
tp apakan daya, jauh!

dulu saya rasa nyesal pindah N9.
yela. saya dah tak dapat juin semua aktiviti ngan MEREKA semua.
saya sangat jeles
dyorg semua dekat2.
boleh jumpa.
hangout sana. p snie.
kadang2 rasa nak nagis.
tpi saya kuatkan hati.

hati selalu cakap: " takpe eka. kau kena gembira tengok depa bahagia " :)

tuh je mampu.
tak tau bila boleh jumpa dyorg SEMUA.

rindu dia jangan duk kata la.
sepanjang mana entry nie, panjang lagi RINDU saya kat MEREKA semua.

to MY DEAREST FRIENDS: aku tau ampa tak baca blog nie. tapi aku harap ampa dapat rasa yang aku sentiasa rindukan ampa.
SENTIASA! :)

MISS U ALL DAMN MUCH!