Feb 9, 2011

THIS COMING SATURDAY~ EXCITED!

salam semua. :)

hais. tengok la blog nie. terbiar. tak tau la tuan rumah nie. busy sangat ke sampai tak sempat nak bersihkan 'rumah'nya.
act. busy sikit la. hari hari saya blogwalking blog orang lain. tapi blog sendiri sangat la terbiar. hehe. :D

sekarang tinggal lebih kurang 2 minggu je lagi nak habis praktikal. mcm macam perasaan ada. seronok. gumbira. sedih. mcm macam la. lepas nie tak la macam mana plak life saya.

eh eh. lari tajuk nie. hehe. belum sampai masa nak cite pasal kehabisan praktikal yea kawan kawan. sekarang ada benda lagi penting saya nak hebohkan. hehe.

act. benda nie memang dah lama rancang. tapi tak penah tercapai sebabnya dulu konon konon busy la. sekarang tak busy dah kot. haha. so saya ada buat proposal kat kak dila ( buat ke?? haha. ). no la just cadangkan je. saya cadang nak p mandi air terjun. since masing masing lama dah tak jumpa dan ketemu, so rasa mcm nak p lepak sama sama la. saya pun dah lama tak p air terjun. dikesempatan tuh, saya kemukan lah cadangan. ehehehe. :D

bincang pnya bincang ngan kak dila, dia cakap ok. tp kena tanya pihak lelaki plak dulu. sbb dyorg tuh bukan tentu sangat. so saya tiba tiba ada lagi idea, yeaaaaaaaahh~~ panjang bukit! so saya cadangkan lagi p bukit BROGA. plan punya plan akhirnya semua bersetuju. sebulat suara. air terjun maybe p SUNGAI CONGKAK.( betul kE?? hehe. )

next entry saya update pasal kepergian kami ke destinasi ok. tunggggggggguuuuuuuuuuuuuuuu~~~ ( eceh. mcm ada org baca blog kau jek eka. haha. )