Feb 25, 2011

NEXT! :)

SALAM SEMUA!
:)

disaat nie mood saya tak bape baik sebab worried something that maybe bcoz my fault
but its ok.
this entry will be happening bcoz i will story about my little sayang. :)

dikala diri saya tengah runsing. rasa down sepanjang hari. rasa kerinduan yang membuak2 dekat orang2 tersayang,
i had one little girl yang sangat rajin sebab takde keja telah melayan kerenah saya for the whole days.

little girl yang perasan kecik padahal dia la KAKAK saya
kteorg lahir tahun sama, bulan jek lain.
dia bulan gerhana, saya bulan purnama. FULLSTOP!
HAHAHAHAHA.
:))

little girl yang bajet takde keja, sibuk membusykan saya yang banyak keja nie.
:P

uit.
bayangkan kalau saya tengah busy, time tuh la dia nak membusykan diri dia menggila dengan saya.
dikala itu saya rasa macam takde keja nak buat selain menggila dengan dia jugak,
padahal keja melambak nie.
huh~!

sesaat je start menggila, sepanjang hari virus tu membiak.
kadang2 berjangkit esok, esok dan esok punya hari.

wah.
penat kan dear bila jadi gila.

^^

tengok bawah!


nie dekat wall my little sayang

penuh nama den yo. nie kalo scroll wall dia bawah lagi mmg den jo ado.
orang lain??
non ado!
hahaha

see see
i balas pendek jek tau kat wall dia.

meh kita tengok wall i plak!

tengok tengok!



nampak???

panjang siot.

dia cakap saya kuat menjawab. dia tuh yang kuat buat karangan.
egat wall cek tempat belajar BM KARANGAN ke??
hahahaha.
:P

tengok la.
kalau korang singgah wall kami, mmg takde komen lain dah.
den pun tak sempat nak update status sebab tak perlu kot.
semua benda dah ada kat wall tuh.
hahaha.

tengok bawah lagi!


nie dari komen pic vacation kami.
panjang siot.
1 pic tuh kami je duk komen
bukan syok sendiri oke!
tapi virus gila dah datang.
sampai ke pic terbawak2. nie panjang2 nie takde kena mengena ngan pic tuh.
menyimpang jek jauh.
hahaha.
:))

time nie penat siot.
nak membalas wall. pic lagi. keja den yang melambak nie lagi.

adeh~
tp little sayang punya pasai, i kuatkan jugak semangat untuk terus menggila.
hahaha.


dear: thanks sebab teman saya dikala saya sedang sedih! hehe. :)

love you ya!