Oct 19, 2012

hidup takkan sempurna tanpa sahabat

Assalamualaikum semua :)

macam biasa, hari nie tdo lewat lagi. tengah layan jangan pandang belakang congkak 2 kat 131. sambil ber-tweet dengan kesayangans. gila lama kot ber-tweet tadi. padahal bertiga je pun. saya, sayang saya ninie jahufar dan adik syaira adila. tweet macam 10 org tengah merepek. setiap saat ada je tweet yang naik sampai pening nak baca. tweet punya syok sampai satu saat nak send tweet tuh keluar benda alah kat bawah nie. secara jujurnya, ini first time dapat popup macam nie. pernah dengar org cakap pasal tweet limit nie tapi tak pernah alami. sekarang dah terbukti. walau merepek dengan kesayangans saya je boleh cecah sampai over limit tweets.

saya ada malam yang indah bersama mereka. tak sabar nak balik jumpa mereka. banyak perkara yang nak dibincangkan. dari plan nak berfoya, nak makan mana, apa cerita menarik masa cuti, ber-gosip sakan, cakap pasal result, cakap pasal course structure sem akan datang, nak ambik subjek apa plak walaupun baru nak start sem baru,  sampai la masalah aku free kau takde class free. everything need to story. i miss them a lots.

macam jakun sikit print benda nie tapi siapa nak pedulikan.
>.<

saya sayang mereka. <3 p="p">
wasalam.