Oct 23, 2012

saya tak maksudkan nya. tapi saya happy utk awak.

Assalamualaikum semua :)

21oct2012, adalah tarikh yang penting untuk kesayangans saya. bubu, umi, dan sayang saya dak kecik nawal. saya sepatutnya bersama mereka meraikan detik2 bahagia itu, berkongsi hari yang bermakna dan buatkan mereka lebih bahagia tapi malangnya saya tak berbuat begitu. ye, saya tak pernah lupakan tarikh tu. seriuos. tapi pada hari yang sama mama saya sakit. malam sebelum tdo dia dah mengerang sakit keepala. badan panas. saya bangun dan picit kepalanya, tumbuk2 badan bg angin2 keluar. entah pukul berapa saya tertdo. bila bangun pagi, saya kejutkan mama. bgtau saya nak p convo tapi masa tu badan mama masih panas. jadi saya tak sampai hati nak tinggal mama. lama saya berfikir apa patut saya bgtau sayang saya. lama saya mencari mood yang sesuai. sampai 1 tahap saya rasa saya patut bgtaunya, jadi saya msg bgtau saya tak dapat hadir pada hari istimewanya. sebelum balik melaka saya pastikan semua kerja rumah dh siap sbb tak nak mama buat kerja banyak sangat. itu pun rasa berat hati nak balik.

dear sayang, nawal izhar.

 saya tau bunyinya macam saya memberi seribu alasan tapi saya tak boleh elak semua tu. saya tau, lepas je msg kamu yang terakhir tu bermaksud kamu marahkn saya. saya tau kamu kecewa dengan saya. saya tau kamu anggap saya yang terpenting. kamu kecewa bila oranG yang kamu sayang takde dihari istimewa kamu. maafkan saya sayang. saya tak bermaksudkannya. tapi saya betul2 tak boleh elak. 

 sayang, andai kamu baca titipan ini,
saya tau kamu sedang marah. tapi takpe. saya faham sebab semuanya salah saya. kamu banyak berkorban untuk saya tapi saya tak mampu lakukan apa2 untuk awak. slalu buat awak rasa kecewa. namun, saya tau awak sedang cari ketenangan disana. mencari ruang bersama keluarga baru kamu. saya disini gembira melihat awak gembira disana. dikelilingi dengan orang2 yang kamu sayang. 

 sayang saya,
saya setia menanti disini untuk awak. bila awak dah okey awak cari la saya. tetapi sebelum itu, maafkan la saya. maaf sayang. 

sahabat awak,
nuratikah zulkeffli