Oct 25, 2012

raya puasa mahupun raya haji

Assalamualaikum semua :)

sedar tak sedar kita dah hampir menemui penghujung october bermakna november makin hampir. secara rawaknya, october nie hanya dilalui dengan aktiviti yang biasa2 saja. okey maybe ada yang tak luar biasa sepertinya secara live tengok Anugerah Blockbuater. tapi sedih nya tak dapat jumpa pelawak no 1 dihati, zizan razak. maybe next time. :) oh yea.bukan lah berseorangan p sana, ditemani bersama 4org lagi rakan. semestinya kesayangan saya, nawal izhar, rakan se-kolej, erryn, dan 2lagi rakan kepada nawal. :) thanks for everyone. baru2 nie jgk saya p genting bersama kekasihati. ini pertama kali p tempat yang jauh skit dari kebiasaan. jadi 1 pengalaman yang menarik. next time p nak main semua mainan. ritu p jalan2 je. kat rumah hanya lepak dengan family. asah skill buat air. itu ja mampu. haha. october jugak mungkin bukan setakat bulan yang mengembirakan tapi mungkin jugak kesedihan. it okey. lama2 akan biasa.

secaraa am nya saya tak mampu nak puaskan hati semua orang. kadang2 bila diberi pilihan antara 2, saya berharap saya mampu pilih ke2-2 nya. cuma ia nya takkan berlaku. tapi saya cuba untuk berlaku adil. 1 masa saya disini 1 masa saya disana. saya tak salahkan sesiapa kerana banyak hati yang sayangkan saya. cuma saya perlu bagi ruang untuk mereka. :)

selamat menyambut hari raya haji untuk semua. kepada yang menunaikan haji, lakukan lah dengan penuh keihlasan hati. moga haji anda diterima.

abah masa di vanuezela. tak dapat beraya bersama. selamat hari raya abah. kami menunggu kepulangan abah. miss you love you.

wassalam.